36

Jag hatar hur jobbet tar över ens liv, till och med när man är på semester. Otacksamt, dåligt betalt, skitsnack. Jag har fått nog nu, jag vill inte mer...

Och det är så mycket mer jag är trött på just nu. Står och stampar på samma punkt här i Oslo, vet inte om förhållandet leder någonvart då vi uppenbarligen inte har samma mål här i livet. Jag har fått nog nu, jag vill inte mer...

Men samtidigt har jag den där gnagande känslan, den klumpen av ångest i magen. Jag älskar ju honom, och hur skulle mitt liv bli om jag gav upp allt det här? Lämnade allt det som varit min trygghet i över två år? Vad händer om jag kastar mig utför stupet med ögonbindel, vart landar jag, kommer någon ta emot mig?

Jag har fått nog nu, jag vill verkligen inte mer...

Kommentarer
Postat av: Becca

finns här för dig gumman! Och du ska gå din väg..du slängde dig ut i luften när du begav dig till norge. Känner du för att göra samma sak igen så lovar jag dig att du kommer fixa de galant. Loveyou<3 och stöttar dig vilken väg du än väljer:)!

2010-08-02 @ 17:34:27
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Emelie

Kram!



fika snart och prata.

2010-08-04 @ 18:29:18
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0