38

Livet kan vara ganska oförutsägbart. Fullt av överraskningar som lurar runt nästa hörn.

Mycket på gång just nu. Helst av allt vill jag bara lägga mig ner och gråta tills allt är över. Krypa ihop i fosterställning och överlämna alla beslut till någon annan. Det går ju förstås inte, och i slutändan vill jag ju bestämma själv, men ett facit i handen hade underlättat.

Jag kan inte gå genom hela livet och låta hjärtat visa vägen varenda gång.

Snart kommer min vän Olivia hit. Hon ska bo med mig i min pyttelilla lägenhet tills hon hittat något annat. Det blir trångt men också ganska mysigt, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Becca

<3<3<3<3<3<3<3<3<3 vill bara bombardera dig med kramar men du är lite för långt bort! Dock var jag extremt sugen o dra till dig i brjan av veckan då jag var i fjällbacka på västkusten.. var då bara 20mil till dig..... <3

2010-08-12 @ 12:01:19
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0