40



Jag vill ha mörkbrunt hår nu, nu, NU. Om min kära vän Emelie ställer upp (gör du det?) så kanske det blir av inom en snar framtid. Vi får la se.

På lördag blir det Lars Winnerbäck. Det kommer bli så kul! Den stora frågan är; blir det bara ben eller regnponcho? Allt hänger på vädret. Det skulle tydligen vara både sol, moln och regn. Ja men då vet jag preciiis.

Nu bor Olivia i ett kollektiv förresten. Hon bodde aldrig i min lägenhet, utan tillbringade de två första nätterna på hotell med sin mamma. MEN, hon var snäll nog att hjälpa mig städa igår... Och då menar jag städa varenda liten vrå. Det strålar om min lägenhet nu.

Annars då. Vet inte. Allt är ett virrvarr av känslor och tankar och upplevelser.

Jag vill köpa nya kläder. Typ hur mycket som helst. Mina sparpengar ligger risigt till. Men nääe. De ska ju användas till mer förnuftiga ting. Som resor. Ja!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men oj, gamla bilder?

Fan det kommer bli så läckert med mörkbrunt! Typ som chokladen jag äter nu ;)

2010-08-19 @ 19:42:01
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är finläcker i brunt hår pullan. go for it. ^^



trodde olivia skulle bo hos dig längre! :O skoj med sällskap och tänka på annat. u know what i mean. men hoppas de har redigt ut sig. vill ju inte att du ska må skit där borta.



saknar dig. kraaaaaaaaam

2010-08-21 @ 00:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0