41

Idag har jag sovit bort HELA dagen. Jag har haft ångest och inte orkat göra ett skit. Värdelös dag med andra ord. Önskar att det kunde vara söndag imorgon också, men näe, back to work. Omotiverad är bara förnamnet.



Men det var en bra dag igår. I alla fall när jag väl kommit hem från jobbet för där var det bara stress. Tog alltför lång tid på mig att göra iordning mig medan Olivia väntade tålmodigt, sedan blev det dricka på en takterass med flera andra svenskar, konsert med Lars Winnerbäck och Melissa Horn, milslånga toalettköer, ont i fötterna, efter det stack jag och Olivia till Hard Rock Café där vi drack cider, McDonalds och sen taxi hem. Sen minns jag inte så mycket mer, hade tydligen varit duktig nog att ta ut linserna innan jag la mig.

Önskar Kim var här och höll om mig nu... Törstar efter hans kärlek, hans pussar på min hals och känslan att just nu är det i alla fall bra.

Kommentarer
Postat av: Becca

Underbart o läsa att ni just nu har de bra. de gör mig glad! Och vilken fantastisk kväll ni verkar ha haft, lovely! Saknar dig, o idag ska jag till jkpg! Eller snart.. uppe med tuppen kan man ju iaf säga.. innan tuppen med kanske? :p <3

2010-08-23 @ 05:52:29
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Becca

Träffar dig mer än gärna när du kommer hem. Helt spontant, ja! Uppropet var kanon.. nu är de uppropet i lkpg kvar nästa måndag o sen får jag se vad jag tar för skola. Än så länge verkar jkpg bäst, gillar deras studieteknik. men men, jag har ju iaf några dagar kvar o tänka:). Okej, vill gärna prata med dig. över msn är ju perfekt, hoppas vi är inne samtidigt snart. Saknar min fina Anna enormt mkt!! Pussar<3

2010-08-24 @ 10:55:44
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0