34

Solen skiner. Trippade ut i linne och jeansshorts, såg fram emot att pressa lite. Fick med en gång gåshud, det blåser kalla vindar... Så jag återvände in, till min varma lägenhet. Fortsätter det såhär försvinner min färg jag lyckades få i Sverige på nolltid...

Tur att jag ska till Sverige igen då, på onsdag.

Jag har inte varit så bra på att uppdatera. Det finns en anledning till det, och det är att jag mått ganska dåligt på sistone. Nu ser det ut som att det löser sig, men jag vet inte riktigt. Kärlek är svårt!

Nu har jag semester i alla fall. Drömmer mig bort från kalla Norge. Är så avundsjuk på alla som får njuta den varma sommaren i Sverige, eller de som reser utomlands.





Fina bilder på fina människor. Slänger in ett kort på mig och Emelie också! Från i onsdags då vi drack cider och gick på pianobar. Det var very nice indeed.


Kommentarer
Postat av: Ika

Jag vill okcså sitta på en pianobar! eller dansa rumpan av mig, ring nästa gång ;) Kram

2010-07-23 @ 20:18:29
URL: http://xxikaxx.blogg.se/
Postat av: Becca

du är fin gumman! Jättefin! <3

2010-07-24 @ 10:12:13
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Åsa

Jaaaaaaaaaaaa, vi brudar måste ses nu när du kommer hem igen. fast jag jobbar ju resten av veckan. men vi ska SES! de är inte solsken och varmt här, de regnar och är 15 grader. men de kommer tillbaka. kraaaaaaaaaaam

2010-07-25 @ 12:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0