18

Först och främst, tack Sanna för att du anordnade denna bloggfest (har sagt det förr men det tåls att upprepas). Väldigt bra arrangerat, fina priser, söta tjejer som kom dit! Älskade förövrigt läppstiftet man fick med i goodiebagen.


Ida och Emelie


Linda och Anna


Jag, Malin och Sara


Sara och Cilla


Dricka alkohol!


Emelie och Ida på dansgolvet. :)


Jag minns inte riktigt varför vi gjorde så? Fill me in!

Kvällens höjdpunkter för mig var nog när jag vann pris för kvällens skor, när vi dansade till Y.M.C.A och ballongtävlingen! Längtar ivrigt till en bloggfest nr 2 nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Pipan + kol + två olika tobaker gick på 550:-, vilket vi tyckte var riktigt billigt för att vara Norge. ;p Okej, jaa det förstår jag! Hoppas du vilat ut dina fötter nu då, hehe. :)



Hmm, jag minns inte heller varför vi "pekade med pekfingret" på sista bilderna... Men kommer ihåg att vi gjorde det, haha.

2010-06-07 @ 16:01:57
URL: http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, det där med pekfingret kan ha varit något med sura tjejer som bytte låt och blängde lite tror jag. ;P

2010-06-07 @ 16:57:25
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0