19

Jag fick önskemål om att visa mer av klänningen jag hade på mig i lördags, och efter att ha gått igenom alla 120 bilder från den kvällen kan jag bara konstatera att den inte syns något vidare bra på en endaste bild. Så var det med det!


Öl överallt. Jag och Heine posar.


Andreas, Tarek, pojkvän och Heine. Precis innan vi ska gå på båten.


Senare på kvällen. Jag, pojkvän, Andreas, Mustafa och okänd kille.

I lördags var jag alltså på båttur med jobbet. Började med några öl på en pub, lyssnade på hey ma-musik (country), senare promenerade vi ner till hamnen. Gick ombord på ett skepp, fick välkomstdrink, tog massa bilder, drack mer öl, rökte sanslöst många cigaretter, väntade på maten. Pastasallad med kyckling stod på menyn. Sinnessjukt gott med bland annat kikärtor och selleri i. Tog några räkor också. Nam nam! Nu blev jag sugen på att göra något liknande.

Jag blev ganska full, det är kanske inte så konstigt när jag fick alltför många "drickebongar" smugglade till mig. Med andra ord, igår kände jag mig som ett överkört djur HELA DAGEN. Lyckades i alla fall samla nog kraft till att diska och laga lite mat på kvällen. Imponerande. Åt dillchips och tyckte synd om mig själv.

Blev förresten uppkörd kl 12, för frukost ute i solen med Kim och Fredrik. Det tackade jag inte nej till.


Visst ser det härligt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0