24

Hej söta!

Sitter och mumsar på lite blåbär och plommon nu. Väldigt gott. Kluddrar i min nya fina resbok. Som ni kan se är den rosa, och den ska fyllas med allt möjlig information. Eftersom ingen ville gissa vad jag ska spara pengar till så håller jag er på sträckbänken tillsvidare. Eller de som har varit uppmärksamma eller känner mig vet väl. Antar jag.



Snart får jag sätta lås på plånboken. Alternativt vara utan mat i tre veckor. Fast så farligt är det faktiskt inte, jag hade mycket mer pengar på kontot än vad jag hade trott. Jippi. Hur som helst har det följt med två väskor och en klänning hem. Plus ett halsband som jag inte fick till någon bra bild på.



Igår var jag och Kim och såg Snabba Cash. Den var rå! Jag har ju läst boken innan, det var i och för sig tre år sedan. Blev dock inga biopopcorn eftersom vi åt oss mätta på grillspett och potatissallad precis innan.

Och nu blev jag lite stressad... Om fem minuter hämtar Morten mig, vi ska en snabb tur till Ikea, och dricka chailatte i bilen. Jag får skriva lite mer imorgon. Toodels!


Kommentarer
Postat av: Becca

Men ooh Anna, din kommentar. Jag vill juuuuuu! varför ska du bo där borta, vin tjejsnack och du. Can't be better! Mitt lilla <3! Jag vet allt vad du ska spara till men måste missat att läst frågan i förra inlägget^^. <3

2010-06-19 @ 10:21:49
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0