27

Hej vänner och fiender, och allt mittemellan. När jag för en gångs skull har det städat och fint hemma hos mig (faktum är att jag hållt det städat och fint en stund nu) så tänkte jag visa utvalda delar av min lägenhet! Exciting x 381402384012! I alla fall för mina vänner som ännu inte sett hur jag bor.



Visar i och för sig inte så väldigt mycket av själva lyan, men det här är i alla fall min skohörna, det första man ser när man kommer innanför dörren. Är det inte vackert?



Min bokhylla och lite av min säng. Till vänster ser ni några hyllor som jag köpte i november. De står tydligen bra där. Några tavlor som jag inte orkat hänga upp gör dem sällskap. En glimt av min tennisväska som jag fick av pappa i april. Längst ner ligger Johannas skärp. När du kommer hem ska du få tillbaka det.



Mitt matbord. På stolen till vänster hänger Kims kläder, på den till höger hänger mina. Två tomater i skålen för de som undrar.



Min utsikt. Tur att man har privacy, eller hur! Kaktusar är de enda växter som överlever hemma hos mig. Fotografi på mig när jag gick i trean på gymnasiet, och ett stycke Nasse, min älskade gris som jag haft i många år nu.



Och slutligen, badrummet. Mina älskade tvättmedelsburkar. Eller vad man ska kalla dem. Åh. De är så fina. Och kolla, jag har mina tops i en liten tygpåse! Hur sött!?

Kanske kommer det fler bilder någon annan gång. Ni skulle fått se min tv-hörna, men det var så dammigt där. Och diskbänken var inte heller så väldigt spännande. Jo förresten! Ni kan ju få se innehållet i mitt kylskåp. Jämfört med hur det kan se ut därinne annars så är det ganska fullt.




Där ser man. Nu får det räcka för den här gången! Hoppas ni tyckte det var i alla fall lite intressant. Pyttelite?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Å vad spännande! Nu vill jag bara se det irl oxå ;) ses imorrn snyggo

2010-06-27 @ 21:45:19
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Becca

Snyggt o mysigt du har hemma hos dig. Så sugen på att hälsa på:D. Jag lyssnar mer än gärna om du behöver prata gumman. De vet du:). Nu ska jag svara på ditt mejl! PÖSS<3

2010-06-28 @ 09:58:42
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Ika

Härligt! Minns dig från bloggfesten med, vann inte du för snyggast skor? :D

btw, har du väldigt bra skosmak. Jag har nämligen också de svarat ankelstövlarna från DinSko ;)

2010-06-28 @ 17:23:38
URL: http://xxikaxx.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad fint du har det där borta pullan.



lille nasse. <3



saknar dig. kom snart hem igen.



kraaaaaaaaaaaam

2010-07-06 @ 22:58:05
Postat av: Jannika

NASSE! :D Jag har Sanna kvar någonstans. Höhö

Ser fram emot när du kommer hem pillan <3

2010-07-10 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0