15

Efter flera veckor utan internet fungerar det helt plötsligt igen, av någon mystisk anledning, men inte klagar jag!

Snabb uppdatering om vad som hänt (det jag minns); jag har varit en del med baby as usual, men också med Morten och Emelie. I början av maj var jag hemma hos Emelie och drack vodka, det slutade med att Kristoffer spelade gitarr och jag, Emelie, Mikaela och Staffan hade allsång. Mysigt.



Jag var i Sverige i mitten av månaden. Var mest med Åsa och Jannika, på bland annat Bob Marleys Minneskonsert. Det var strålande väder och bra musik. Träffade även Rebecca, det blev tjejsnack och Buzz. Köpte massvis med kött på CityGross med pappsen.




I helgen var jag ännu en gång hos Emelie och drack vodka, den här gången var Kim med. Vi kollade på Eurovision Song Contest... Inte så väldigt mycket faktiskt, men det stod på i bakgrunden. Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Man lär sig av sina misstag!




Annars har jag jobbat och stått i. Ätit en del glass. Varit väldigt duktigt på att diska, för första gången i mitt liv. Varit på intervju för ett nytt jobb, men fick det inte. Börjat se på Arkiv X, fick med mig alla nio säsonger på pappas externa hårddisk.

Och det var det. På onsdag ska jag i alla fall träffa baby, vi ska börja kolla på resan till Australien. Så att det tas ett steg vidare, även fast det inte kommer bli än på ett tag. På fredag ska jag på bloggfest med Emelie, vi ska jakta på goodiebags och dricka drinkar. Och på lördagen är det den årliga båtturen med jobbet! Förra året var jag och Kim i Grekland så att vi missade den, men året innan det var vi båda med. Då kände vi inte varandra men pratade väldigt mycket för det... På engelska, för jag förstod inte vad han sa. Hihi.

Idag har jag köpt kläder. Det var najs.


Kommentarer
Postat av: Becca

Oh, fint foto på mig.. NOT^^. Härliga tider du verkar ha haft gumman! Saknar dig jättemkt. Längtar tills du kommer hem! PUSS<3

2010-06-01 @ 06:41:47
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0