63

Jag har inte dött. Även fast det kändes lite så igår (brutal bakfylla). Piggnade dock till när Kim kom hit, med en pizzaslice och sin gosiga famn. Vatten och huvudvärkstablett hjälpte det också. Senare lagade vi en nydeilig middag med bland annat helstekt fläskfilé, diverse vitlöksmarinerade grönsaker i ugn och stekt potatis.

Så idag är det måndag. Inte bara en ny vecka, utan en ny månad. Snart firar jag och Kim två år, snart är det jul, snart är det ett nytt år, snart fyller jag 23, snart flyttar jag. Snart är man 40.

Här är förresten lite bilder från i lördags. Vin och massor med tjejsnack!








Och så slutligen två egobilder, för det är så kul, hihihi.




På fredag ska jag förresten till Sverige. Jippi!

Kommentarer
Postat av: Becca

SNART ÄR DET FREEEEEDAAAAG:D <3

2010-11-02 @ 06:12:40
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Miss0 -svensk tjej i Oslo

sv; mja den var väl helt okej att se på ;) Är du sugen att se på den eller? :)



Hehe, vi flyttade ihop rätt fort tanke på att jag ändå var hemma hos honom varje dag och betalade 21500 kr i hyra i onödan på att aldrig vara hemma.. :P



Njae, där har jag aldrig varit.. Kul att jobba på Meny?



2010-11-02 @ 21:49:55
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0