53

Fyyyy fan vad jag är seg. Somnade framför datorn igår, kl halv sju. Fjorton timmar senare tvingar jag mig själv ur sängen.

Det tar på krafterna att tänka så mycket som jag gör, man blir helt utmattad men samtidigt vrider och vänder man bara på sig när det väl är dags att sova. Jag är så orolig, tiden får utvisa hur allt blir...

Kim kommer hit idag, säkert inte än på flera timmar. Vi ska gosa och se på film, och imorgon ska vi ut och äta tapas - på våran favoritrestaurang!

Kanske dags att börja med frukosten snart. Åt några godisbitar när jag vaknade för två timmar sedan, men nu börjar magen kurra.



Nästan 1,5 år sedan. Time flies.

Kommentarer
Postat av: Becca

Det var en helt okej kväll.. kom på andra tankar iaf o det uppskattas!! Saknar dig, ska bli kul när du kommer hem:) <3

2010-10-10 @ 15:05:43
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0