62

Ikväll tycker jag synd om mig själv. Läs detta, och låt sympatin flöda här på bloggen.

Jag är på jobbet. Vi är en för lite idag, så jag får jobba över. Energilös och hungrig får jag äntligen åka hemåt.

När jag är en hållplats ifrån min ringer det från jobbet. Kim som ska stänga butiken har ingen nyckel till kassaskåpet, och det är absolut nödvändigt för att fylla på pengar i kassorna och kunna tömma dem på slutet av dagen.

Jag åker tillbaka till jobbet. Strax över tjugo minuter med buss. Lämnar nyckeln, och så åker jag hemåt igen. Är nu så pass hungrig att jag bara vill laga till något snabbt, har ändå inget hemma, i alla fall inte som är tinat.

Står i kassan och ska betala för en pizza, en chipspåse (det är jag ju värd, så som jag flängt runt) och en dosa snus. Hittar inte korthållaren. Rotar runt i väskan som en idiot. Inser att jag glömt den på jobbet. Blir generad och ursäktar mig.

Går ut från butiken, gråter en skvätt. Kommer hem och lagar äggröra på två ägg, i väntan på att köttfärsen ska tina. Lagar sedan någon halvskum mexikansk gryta. Har den sista snusen inne nu. Magen känns konstig efter maten, och jag blev inte ens särskilt mätt.

Vill bara att den här dagen ska vara över.

Kommentarer
Postat av: Åsa Gåsa

men pullan då. kände hur de brister i hjärtat på dig. ialf när sista snusen är "inne" och man bara vill hem och sova!! men hoppas att idag (fredag) är en bättre dag.



me love u long time. kraaaaaam <3

2010-10-29 @ 09:55:51
Postat av: Becca

Oh,din lilla stackare. Hoppas denna dag är bättre!!?Tänker på dig!!



Men svar på de du skrev: Magnentus har bara centralt typ o 2:orna hos honom ligger väl mellan 3500-5000 TROR jag. Om de skulle bli i min mammas o pappas hus, gör de nåt? För där blir det oftast ledigt ofta. Hoppas tentan går bra, får besked nästa vecka. Nya tag annars.. Soff flyttar i helgen:O:D. <3

2010-10-29 @ 11:34:39
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Becca

Okej, noterar det du skrivit upp.. viktiga saker bla bla bla.. WOHO! Fredag skulle vi ses va? Eller lördagen på dan!! Får du se kanske allt IRL. Glömde ta en före bild;(. Men ja, de flesta vet ju hur de såg ut före.. Johanna Carlsson kommer kanske hem den helgen med;). PUSSSSS

2010-10-29 @ 20:44:47
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Miss0 -svensk tjej i Oslo

Ja, det var allt bra att jag drog ut känner jag. :) Höll mig bara till redbull sen också så man är inte så seg idag direkt :) Vad jobbar du med förresten? Jag tippar på nån typ matbutik?



Jag är från Västerås men känner en del nere i Norrköping och Linköping :)

2010-10-30 @ 11:56:19
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Wysteriia

Men fy vilken dag! :( <3

2010-11-01 @ 12:47:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0