42





Hahaha, jag älskar hur han på sista bilden kollar upp samtidigt som jag ylar mot himlen. Eller grymtar snarare.

Jaha. Gud vad segt det går med bloggandet nu då. Har ju ingenting att skriva om. Jag är fattig och deprimerad över det faktum att jag är fattig. De senaste dagarna har jag tagit med matlåda till jobbet - hör du det mamma! - och det är so not Anni-style... Jaja. Prioriteringar, prioriteringar.

Mitt vänstra öga har varit konstigt de senaste dagarna. Det känns som att något ligger och skaver i ögat, eller typ under linsen, men det är ju inget där. Har på mig glasögon nu och känner mig ful. Kanske jag luktar svett också, som pricken över i.

Kommentarer
Postat av: Becca

Vackra du med en drink som ser väldigt väldigt god. ut. Var den god:D? <3

2010-09-02 @ 09:13:00
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Jannika

Jag älskar dig <3

2010-09-04 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0