48

Igår blev det ju inte alls shopping (som jag skrev i ett tidigare inlägg). Istället åt jag och Kim på en indisk restaurang samt var på bio och såg Salt. Det var trevligt. Och mysigt.

Tänkte med hjälp av ett litet bildspel visa vad som händer i mitt liv, JUST IDAG. Here we go.



Har gått och blivit sjuk. Ligger nerbäddad, men får ingen ro i kroppen för min granne spelar arabisk musik på högsta volym. Mår illa och är helt slapp i kroppen.



Är ändå ganska nöjd. Belönade mig själv med mörk choklad och så pratade jag med mamma i telefon i 55 minuter.



Och så köpte jag min favorittidning, Woman. Den ska jag läsa lite senare, och ringa in allt jag vill ha. Muhahhahahha!



Nu har jag förvisso bara smakat den ena Cleanse, men jag räknar med att jag kommer gilla Morning Detox lika mycket. Har ju vant mig av med kaffe sedan en tid tillbaka, och har alltså snöat in mig på té nu.



Ligger och beundrar mina två senaste köp. Eller mest kappan, tröjan är lite skrynklig i och med att jag hade på mig den i helgen. Jahapp.

Faaaaaaaan jag blir galen på min granne! Hur kan han tro att det är okej att ha musik och tv på så hög volym, dygnet runt?! Ibland sätter han igång kl ett på natten, ibland håller det på hela dagen!

Med det säger jag tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Becca

söta goa Anna<3 Jättefin kappa btw, me like alot. Snart kommer du, 1½ vecka kvar. :D:D <3 jag är kaffeberonde.. bara så du vet.

2010-09-14 @ 19:04:01
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0