81

Jaja, nya tag. Mycket på gång nu. Jobbar och står i. Njuter av singellivet till fullo. Vårkänslor.

Igår blev det en sväng förbi smygpremiären av Trädgår'n. Idag blir det grillning i gamla goa Skärblacka. Får se vad som händer imorgon?

Försöker att leva i nuet, orkar inte älta det gamla. Orkar inte noja över vad som kunde ha blivit. Anna 2.0 är på ingång... Klippning och slingning på tisdag, tatuering är i alla fall någorlunda inom räckhåll.

Bilder från i lördags har uteblivit pga seg jävla Jannika. ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Tatuering:D?! Var, när, vad? Jag ska göra en i höst:). Förlåt att jag inte hörde av mig igår men blev ingen fest. O kul med sling o klipp:D. Men hur jobbar du nästa vecka?? Jag har väl bara lång skoldag tisdag annars är de tentaplugg som gäller o det styr jag ju lite själv. PUSSSSS

2011-04-24 @ 10:52:10
URL: http://rebeccabf.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0