82

Avrundade en lång arbetsvecka med lite shopping och ett par cider på Trädgår'n.



Bland annat fick dessa sötnosar följa med hem.

Men ja. Dags för en ny vecka! Innehållsrik och spännande blir den. Imorgon ska det sättas upp hyllor i lägenheten och senare ska jag träffa Paul. På tisdag ska jag som sagt klippa mig och göra ljusa slingor. På onsdag ska jag på arbetsintervju. Torsdag och fredag jobbar jag. På lördag vankas det fest. Får se om det dyker upp något mer under veckans gång.

Avslutningsvis; karlar...

Kommentarer
Postat av: jannika

Vilka raringar du köpte! I like! Det där sista kan jag hålla med om. Hoppas allt går vägen hela veckan!

2011-04-24 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0