85



Trall la laa. Folk trodde det hade börjat en ny tjej i kassan idag. ;) Men det var ju bara lilla jag!

Imorgon blir det en jävligt jobbig arbetsdag. Ensam 15.00-20.15. Buu för det. Kanske ut och ta någon öl senare på kvällen som plåster på såren. Hur som helst; tatueringsmässan och inflyttningsfest på lördag. Nu äre spikat.

Snart ska jag även tvätta kläder. Datum ej spikat.

Känner mig ganska tillfreds med livet just nu. Det är såklart en del jag saknar, och mycket jag hoppas på, men det är okej. Koncentrerar mig på så mycket annat nu, som mig själv, och mina vänner. Söta fina vänner.

Kommentarer
Postat av: Becca

Gulligt att du tror på mig med tentan, de är ett ljus i detta eviga tentamörker. eller ja, evigt fram till torsdag kl12 nästa vecka dårå^^. Min fina lilla Anna som bara blir vackrare för varje dag som går! <3

2011-04-29 @ 10:16:03
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0