166

Jo förresten, på lördag ska jag till Oslo (de flesta vet väl redan det). Återträff med flera från förra jobbet, har ju inte träffat dem på allt från ett halvår upp till ett år... Det ska bli så kul, men samtidigt lite nervöst. Onsdag nästa vecka kommer jag tillbaka till Norrköping!



Min allra första utgång i Oslo, för över tre år sedan. Vi hamnade på en gayklubb. Jag pratade tydligen "jättebra" norska efter att ha varit där i en vecka... Säkert. ;D Galen kväll var det i alla fall. Sedan började jag jobba på Meny, träffade en norrbagge och resten vet ni.

Kommentarer
Postat av: Jannika

Resten vet vi. Du blev en galen norsk jänta som äter whisky-yoghurt. Tur att du flyttade tillbaka hit så du fick träffa en galen svensk och äta vanlig yoghurt! ;)

2011-08-09 @ 23:25:14
URL: http://yanken.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha det är ju Eirik :P han festade jag oxå med första gången i Oslo, hahaha

2011-08-11 @ 21:47:07
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0