170

Det har varit tyst här på bloggen. Helt enkelt för att jag inte vetat vad jag ska skriva (och pga att jag inte varit hemma särskilt mycket). Det har varit en salig blandning av skuldkänslor, nyfunnen kärlek, strul med jobbet, fest och sömnbrist, och också en del tårar (andras och mina egna). Jag bröt ihop idag, kunde inte sluta gråta, för första gången på väldigt länge. Glad för att Jannika fanns där. Nu är bara frågan vad som händer härnäst.

Jag ska i alla fall tillbaka till Oslo på fredag, stannar där över helgen. Tillbaka till min stora kärlek.

Kommentarer
Postat av: Becca

Är det du och Kim igen vännen? Finns hör för dig, ring om det är nåt och hoppas vi kan ses snart!! <3

2011-08-23 @ 08:09:54
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0