174

Jag är ute på jävligt tunn is nu. Med många känslor inblandade, med mitt hjärta som insats, så är det mycket som står på spel. Kärleken förblindar mig som vanligt och allt jag kan göra nu är att lita på att Han tar emot mig.

Åh, jag vet inte jag alltså. Jag vet att jag är dum, kanske rentav masochistisk, men samtidigt är jag ju så kär, och det känns ju så otroligt bra när jag är med honom.

Frågan är; vart leder det här? Kommer min dröm (som han den här gången inte avvisat helt) bli besannad? Kommer kärleken övervinna allt?

Det får bara tiden utvisa... Om fyra veckor kommer han, om allt går i lås, i alla fall hit. Ser fram emot det så sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Becca

Säger som alltid, följ ditt hjärta men var rädd om dig vännen!! Finns här, puss<3

2011-08-30 @ 06:33:18
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Jannika

Vill stötta dig, men vill inte se dig sårad. Att ge upp det liv man har och flytta till ett annat land krävs en hel del ändå. Även om det gäller kärleken. Vill att ni ska ses, men hoppas inte på för mycket bara <3

2011-08-30 @ 19:37:23
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0