251

Bra start på veckan. I förmiddags kom mamma och pappa förbi på fika. De hjälpte mig även att få upp några tavlor och skruva upp en hylla. Det blev hur bra som helst. :) Nu på kvällen har jag spelat tennis med grabbsen, en fantastisk match! Jag och Cb vann såklart! ;D

Imorgon blir det julbordskryssning med Jannika och Åsa. Fy fan vad vi ska svulla!!! Jag har ju inte varit ute och ätit (svenskt) julbord sedan jag var en bra bit under tio år... Så det var på tiden. På lördag är det dags igen med jobbet, efter att ha bowlat, sedan blir det Hugo för hela slanten! Awesome!!

Och på onsdag är det först jobb, sen eventuellt glögg hemma hos Jalle med några vänner innan vi drar oss till Munken för filmquiz.

...Underbart. Mest positiva jag känt mig på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0