256

Känner mig tjock och ensam. Jävla julmat/julgodis. Det andra vet jag inte riktigt vad jag ska skylla på. Eller jag vet snarare inte vart jag ska börja. ;)





Bra skit. Lyssnar på de här tre låtarna typ hela tiden nu.

Totalt omotiverad i övrigt. Det behöver hända något snart... Något som får mig på fötter igen, något som får mig att börja tro igen. Vad det blir har jag inte en jävla aning om än. Det är nu jag behöver en uppenbarelse, eller ett av mina plötsliga infall. Verkar som att det blir ett besök till Oslo, men inget spikat än.

Snart är det nyår. Jag fick visst något att göra tillslut. Happy times!



Jag och Jannika på juldagen. Awesome bitches. Vi har hjälpt varandra att överleva det här året, minst sagt... Me love you long time!!

Upp tidigt imorgon. Jobba och slita. Tjäna pengar, som jag kan shoppa för!!! ;D Jag var och hämtade ut paket från E.l.f förut. Snart anländer nog mitt paket från Nelly. Smink... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0