141

Idag har jag fixat min utväxt och putsat till frillan, eller rättare sagt My gjorde det. Sen lunchade vi på Espresso House, jag tog grillat surdegsbröd med brieost och svamp och hon tog en caesarsallad med sallad som det var grus i. Köpte även ett nagellack. It looks gooood.



Jag har tvättat kläder hela eftermiddagen, inte så väldigt skojigt, men nödvändigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, cykla ner till Martin, sen ska vi ut och äta tapas, och senare eventuellt möta upp My, Nicko, Erik och kanske Jannika för en öl.

Jävla regn.

Kommentarer
Postat av: jannika

China glaze is the best! Dyra, men bäst. O.P.I är bra med.

2011-07-01 @ 22:30:08
URL: http://yanken.blogg.se/
Postat av: Emelie

gullegumman. skönt att allt känns bra i Norrköping. får se om det är dags för mig att ta mig tillbaka snart. sniggt nagellack oxå! puss

2011-07-03 @ 19:37:05
URL: http://andasirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0