143

Oj oj oj, bloggen har uppenbarligen inte blivit prioriterad den senaste veckan. Men nu ikväll har jag tid (då halva Norrköping är på Munken och har det FETT SKOJ... bitter, jag?). Det har varit mycket som hänt på sistone, aktiviteter, känslor, tankar, samt bakfylla från igår och jobb imorgon. Så här sitter jag alltså framför datorn.

Så, vad har hänt? Sammanfattningsvis åt jag tapas på Meze och drack drinkar på Hugo förra fredagen, tog det lugnt ute på landet för att senare äta pizza på Asti och ta en krogrunda på lördagen, fika, hamburgare på Texas Longhorn och Transformers 3 på söndagen.

Tisdag och onsdag var jag ju i Götelaborg! Det var så bra, åh.. Liseberg, svingod oxfilé på Chez Amis och en hel del shopping. Att vissa saker kunde gjorts annorlunda är vi flera som tycker, men på det stora hela AWESOME. Planeras redan för en ny tripp dit. Jag är också väldigt sugen på ett besök i Oslo snart. Typ nångång i augusti.

Senare på onsdagen blev det även häng på Världens Bar, och senare lite öl och prat mitt i natten med Markus.

I torsdags var jag med Martin. Han bjöd på tacos.

Igår var jag som sagt Party-Anna igen, som Paul så fint kallade mig för ett tag sedan. Först var vi hemma hos My och Nicko, efter det ett fullproppat Munken med längsta toalettkön och sist men inte minst Hugo. Där dansade vi så svetten rann!

Idag var jag inte så kartig. Fy så dåligt jag mådde. FY. Lunch med Jannika på McDonalds hjälpte en del.

Men ja... Det var det. Här kommer några bilder från igår. Nyinköpt röd klänning från Zara har jag på mig.







Kommentarer
Postat av: de du

Allt löser sig Anna. Ge allt en chans. Tänkt innan du handlar.



Kram

2011-07-10 @ 01:03:56
Postat av: jannika

Haha! Varit här med ser jag och kommenterat. Awesome Anna! Men vad hände med resten av dina bilder? Så som ölen på magen och mitt torn på bordet?!?!

2011-07-10 @ 18:04:06
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0