111

Här kommer den utlovade listan på mina favoritprodukter! Woo. Det mesta använder jag mer eller mindre dagligen, medan silverinpackningen, lermasken, ögonprimern och ögonskuggorna används kanske 1-2 ggr i veckan.



Från vänster; saltvattenspray från Sachajuan. Underbar doft, underbar textur i håret! Rekommenderas varmt.
Silverinpackning från Revlon, köpt på Hårvårdsbaren.
Facial Toner från Vera by CCS.
Lermask från Formula 10.0.6.
Doftar jordgubb. Uppfräschande!
Handkräm från Crabtree & Evelyn. Köpt häromdagen, redan en favorit! Händerna blir lena som en babyrumpa, och doften ska vi inte ens snacka om... Yummy!
Warm Cotton från Clean. Älskar.
Mediterranean från Elisabeth Arden. Älskar.
Doll Eye Mascara från Nyx. Bra svärta, bra volym och sitter hela dagen. Bästa mascaran jag haft på länge.
Bronzer i färgen 90 Bronze Tan från Isadora.
Rouge i färgen Lush från MUS.
Otroligt fin färg.
Concealer från H&M. Min trogna följeslagare i många år. Enda minuset är att den inte är så dryg, och därför blir det ganska dyrt när man måste hålla på och köpa nya hela tiden.
Moisture Surge SPF 15 från Clinique. Jämnar ut hudtonen fint. Inte för täckande.
Natural Eye från Too Faced. Fantastiskt bra pigmenterade ögonskuggor. Bra variation av färger.
Och slutligen Shadow Insurance från Too Faced. Får ögonskuggan att sitta längre, vilket såklart är önskvärt. ;)

Någon som provat någon av de här produkterna? Och som håller med/inte håller med?

Kommentarer
Postat av: Jannika

Nja. Några av de grejerna har jag inte så stor nytta av men ser nice ut! Har också rouge från mus, love it. Heter Rose nånting. Väldigt rosa, men blir otroligt fint på. Primern och sminket från too faced tar jag gärna med mig hem. Två tummar upp för bra pigment i smink!

Så kul att se dig lycklig pill!

2011-06-06 @ 18:55:50
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0