114

Otroligt bra helg.

Saker jag tänker på just nu:
- mr x är underbar.
- jag är så glad för att jag hittat cb, jalle och adam att spela tennis med. och det numera obligatoriska badet efteråt.
- dock har jag sträckt mig (eller nått), har så ont i högra innerlåret. känner mig handikappad.
- snart är jag igång med övningskörningen, kul!
- jag lyssnar numera sönder skrillex. speciellt my name is skrillex.
- därför, bland annat såklart, är jag sjukt sugen på emmabodafestivalen 27-30/7.
- jag är också sjukt pepp på en tripp till liseberg. jag vill!
- semester midsommarveckan. då vill jag sola och bada så mycket som möjligt.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe. Äta nått. Sen kanske jag cyklar mot Casa di Pill.


Kommentarer
Postat av: jannika

Det var en väldans trevlig överraskning att du kom förbi, med så trevligt fika också. Btw så blev lampan bra ^^

Den där listan såg ju verkligen inte fel ut! Jag gillart!

2011-06-13 @ 06:03:24
URL: http://yanken.blogg.se/
Postat av: Becca

Hörde jag ordet handikappad;)? Härligt att höra att de går bra med Mr X!! När ses vi? vet du nåt om ditt schema än? PÖSS

2011-06-13 @ 09:31:33
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0