132

Vilken helg! Otroligt minnesvärd. Så himla bra arrangerat av fru och herr Berg.

Fredagen tillbringades ute i Svärtinge. Sillunch (med en underbar laxtårta, hembakat bröd och ett antal snaps), jordgubbstårta och två vinster i spritlotteriet, P2, Martin som badade i hjälm, grillning (majskolvar!! :)), lite dans och ännu mer alkohol.

Vaknade dagen därpå av doften av bacon. Killarna hade fixat frulle, guld värt. Det var lugnt på dagen, alla var lite lagom sega. Jag fick äntligen bada igen!! Lycka.

Efter att vi fått i oss grillade hamburgare hämtade vi upp Jannika i stan, sen bar det av till Stegis! Där skulle det ha väntat ett helrör och en flaska champagne, men nja... Efter mycket om och men, och väldigt tvivelaktig service, så ordnade det sig i alla fall.

Träffade en del otippat folk där. Drack en himla massa rosé. Sjöng i toalettkön. Dansade. Stämningen var på topp sen när vi fick skjuts hem. Seven Nation Army, rött vin som spilldes, jag som var på ett himla pusshumör... Så var det då tänkt att vi skulle vidare till Hugo, jag Martin Jannika och en som heter Marcus (?), men det var ganska stängt. Det blev pizza istället. Och sova!!

Igår var jag ganska sliten. Extrem bakisångest, inte för att jag gjort något jag ångrar, men jag hade tappats på så mycket energi och lycka i helgen i guess. Helt apatisk. Åt pizza, blev pussad på, slökollade på tv hela dagen. Har jag förresten sagt att jag är kär?





(Här vispas det grädde med en borrmaskin)











Och här dog kameran. Bra framförhållning Anna, att du ser till att batteriet är laddat. MEN! Jag hade ju min mobilkamera. Därför kommer det fler bilder. Woho...

Kommentarer
Postat av: Jannika

Herr och fru planerare hade inte en elvisp med sig! :D Haha, men det såg himla mysigt ut det där. Nästa år om det blir igen kommer jag följa med, kanske och förhoppningsvis tar med mig plus 1 ^^

2011-06-27 @ 21:02:32
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0