136

Ledig fredag till och med söndag! Hurra. Redan gjort upp planer för alla dagar... Frissan och tvättid på fredag, vara med Martin resten av helgen, vi ska kanske äta på Meze, kanske på bio men garanterat ut på landet... Fram tills söndagskvällen, då vankas det Transformers med Jannika och Micke, och kanske nån mer? Sen jobbar jag en dag, sen äre tisdag och då ska vi till Göteborg!!! Taggad.

Fick förresten reda på att jag har möjlighet till en vecka semester i juli, vilket är AWEEESSSSOME. Och så har jag ju en i augusti och en i september. Lite uppdelat sådär.

Hursom. Nu ska jag ge mig på en ny tv-serie, The Walking Dead, och dricka lite saft. På återseende kära läsare. ;)



Full Anna natten till lördag. Kort efter det höll jag på att somna i stolen.


Kommentarer
Postat av: Becca

när ses vi? du pluggar minsann inte men verkar aldrig ha tid;P

2011-06-29 @ 09:23:40
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0