75

Äntligen! Ledighet!

Det kommer bli en totally awesome helg. Imorgon står tennis, shopping och Världens Bar på schemat. Lördag blir det fest för hela slanten. Söndag, ja det snackades om att gå och se fotboll då. Så vi får se hur det blir med det. Men i alla fall, lördagen blir nog ganska galen. P2, shotrace (som jag inte kan minnas att jag sagt att jag ska vara med på, men vi kör på det), tapas med jobbet och sen utgång. I just den ordningen.



Bild från augusti förra året. Efter Lars Winnerbäck-konserten och några cider på Hard Rock Café med Olivia. Jag var ganska full där. Hade precis gjort plats till lite fyllekäk (så att säga), strax innan taxiresan hem då chauffören lurade oss på femtio kronor.

Jag har för övrigt vänt på dygnet. Uppe alltför sent, sover så länge som möjligt (många stängningar på jobbet på sistone). Sitter just nu och lyssnar på Lupe Fiasco. Ser på mina älskade tv-serier. Tänker på livet typ. Väntar på att bli trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0