103






Igår var jag och såg Billie the Vision & the Dancers tillsammans med Jannika, Nicko och My. Fast My hade redan gått när kameran åkte fram. Hur som helst, trevlig kväll med billig cider, många studenter och en nörd som satt skräddare på bordet och gjorde combos från Tekken 6.

Efter jobbet idag blev det kebabtallrik och ostbågar. Tjockt. Sitter och glor på¨United-Barca. Vi kommer ta hem det här. Jaa då!

Fick dessutom ett efterlängtat telefonnummer idag. På hans iniativ. Hoppas nu att det går att få ihop något nästa lördag. Det hade varit awesome.

Lite nervös inför imorgon, men efter två stycken tvåtimmars telefonsamtal borde det gå relativt smärtfritt. Men ändå. Spänd på hur det kommer kännas att ses igen.

Jag har såklart tänkt väldigt mycket på sista tiden. På hur jag lever mitt liv just nu, vad för val jag gör, hur jag vill att det ska se ut framöver. Har kommit fram till det viktigaste; att jag inte får förlora mig själv. Att jag alltid ska kunna stå för det jag gör. Att behandla andra, och själv bli behandlad med respekt.

För övrigt är jag så sugen att se nya X-men när den har premiär på fredag. Någon som vill gå med mig? Och så ser jag fram emot brännbollen med jobbet om tre veckor.

Toodels.

Kommentarer
Postat av: Becca

Följ ditt hjärta och jag stöttar dig i alla dina val vännen<3. Men vad hur jobbade du denna vecka sa du? Du slutade 16 fredag såg jag iaf?! Dock ska jag på inflyttningsfest då, men kanske kan få med dig.. det är hos Nicke och Tette. De bor vid dig nu typ:). PÖSS

2011-05-29 @ 17:27:59
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0