87

Man upphör aldrig att förvånas över andra människor... Ibland är det någon som man blir positivt överraskad av, men många gånger (jag är bitter just nu men det får bara vara) är det någon som gör en besviken. Som visade sig att vara någon helt annan än vad man först trodde. De kallar mig naiv, och detta är jag medveten om. Jag hoppas ju så innerligt att folk ska vara goda i grund och botten.

Bara att bita ihop och blicka framåt nu. Jag förtjänar bättre.

Över till något helt annat. Min tatuering kliar som jag vet inte vad. Konstant. Vill klia.
...Men ska inte.

Ledig i två dagar. För en gångs skull har jag inget inplanerat, vilket känns ganska bra ändå. Pusta ut lite och ta tag i saker som jag skjutit upp. Få se vad som kan tänkas dyka upp.

Firade mitt fortsatta vikariat på K-Rauta (fick reda på det idag) med att köpa Grey's Anatomy säsong 6 och Heroes säsong 4. Awesome!!


Kommentarer
Postat av: Becca

Skit i dumma människor! De kan ju vara dumma i sin ensamhet! O klia inte! FYY!

GRAAAATTIIIIIS till det förlängda vikariatet. verkar som nån tog sitt förnuft till fånga..

<3<3

2011-05-03 @ 15:37:14
URL: http://rebeccabf.devote,se
Postat av: Becca

Mysfika och cider it is! Nästa vecka kan jag ons, kanske tors, och fredag :) Veckan där på mån, o tis fri. Eller fri o fri men skriver rapport:). Så de finns lite dagar mitt i veckan jag kan förutom helgerna:) wiie. BRA med ny chef!! Människan kanske insåg själv att hon var värdelös som chef, hehe. <3

2011-05-04 @ 08:02:44
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0