91

Gud vad kul att gå och bli sjuk nu. Känns inte alls bra det här, hoppas det inte blir värre...

Jag var skapligt sliten igår. Ute två dagar på raken, för lite sömn och jobb hela helgen. För första gången på länge var jag tvungen att ta till kaffe för att hålla mig vaken.

Anyhoo. Lördagskvällen var helt galen, hela utgången på Grand var så tragikomisk att jag och Jannika inte kunde sluta skratta. Bästa var väl ändå Berra och Fredrik som inte kunde fatta vinken ATT VI INTE VAR INTRESSERADE, och när de två gånger konstaterade att vi inte hade något att skåla med men aldrig kom på tanken att erbjuda sig att köpa något, utan istället hällde över lite av sin egna öl i våra tomma ciderflaskor. Och Berras hikingskor, hahaha! Och alla killar på dansgolvet som försökte få kontakt med oss. Nu snackar vi om killar som inte alls spelade i samma liga som oss whatsoever...

Innan dess hade jag och Jannika ätit tacos, druckit cider och vin, spelat Resident Evil 4 (jag övertalade Jannika att prova men fick så dåligt samvete när hon började hyperventilera att jag tog över, mesigare människa får man leta efter ;)) och Super Smash Brow Brawl, plinkat lite på hennes gitarr och sett på Djävulen Bär Prada.




Nu ser jag fram emot minneskonserten på lördag. Det ska bli så sjukt NAJS.


Kommentarer
Postat av: Emelie

snygg du är i håret blondy ;)

2011-05-12 @ 07:42:12
URL: http://andasirymden.blogg.se/
Postat av: jannika

Jag diggar verkligen min lilla taco där. Så mini. Alltså lördagen kan ha varit bland det värsta jag varit med om.. seriöst, hur kunde de samlat alla loosers på ett och samma ställe?!

2011-05-13 @ 01:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0