92



Jag har varit blond.



Jag har varit.. ja.. typ honungsblond?



Min naturliga hårfärg (taget för några veckor sen bara)



Ljusbrun.



Chokladbrun.



Mörkbrun!



Här ligger solen visserligen på, men en hel del röda nyanser hade jag ett tag.

Jag blev lite nostalgisk när jag satt och kollade igenom alla gamla kort. Jag har haft lite olika hårfärger genom tiderna - nu är frågan, vilken är eran favorit? Och bortse från att alla bilder kanske inte är de bästa, det är färgen ni ska fokusera på! ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hallå!

Jag tycker helt klart mörkbrun :D

Alla är fina men den är extra fin!!

Hoppas det är bra med dej och att vi kan ses snart!!

Krääm

2011-05-11 @ 22:38:11
Postat av: Becca

Alltså, jag gillar blond på dig, det blir sån kontrast med dina fina bruna ögon. Men den mörkbruna kommer tätt 2:a iaf! Mörkbrun vinter. Blond sommar. Si si?? <3

2011-05-12 @ 16:51:41
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: jannika

Word på rebecca.

2011-05-13 @ 01:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0