94

Lite seg är man allt... Ska strax iväg och hämta ut mitt paket från Webhallen, sen köpa mig en kebabtallrik. Sweet!

Hann till och med få lite (mer) färg på mig idag, jag som trodde att jag skulle sova bort dagen som vanligt. Börjar väl bli mer rutinerad, eller nått. ;)

Gårdagen var hur som helst fantastisk. Spenderade först dagen ute i blacka, ute i solen med skön reggaemusik och trevliga människor. Senare bar det av in till stan igen, där det blev lite balkonghäng med My och Nicko, sen lite Eurovision Songcontest. Eric var bäst! Och efter det blev det Karateklubben för hela slanten! Grym musik!! Dansade så jävla mycket. Och massa uppmärksamhet från grabbsen, inte från bottenskrap denna gången. ;)

Träffade dessutom ett ex igår, som jag inte pratat med på evigheter av flera anledningar. Det kändes bra. Han var snygg.









Kommentarer
Postat av: Becca

Snygg tjej i snygga kläder med snygg tattoo! PERFEKT!

2011-05-16 @ 11:30:21
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0