97

Har haft en dötrevlig dag ihop med mina pullor Jannika och Åsa! Sushi på Kimono, glass på Halvars och så lite shopping på det. Me löv.



Detta fick följa med mig hem, surprise surprise mer skönhetsprodukter. Sololja med kokosdoft, stärkande nagellack som neutraliserar gula missfärgningar och så rouge från MUS. Woop woop.



Och här är alltså resultatet av nagellacket. Gilla?



Såhär ser jag ut nu på kvällskvisten. Hallå liksom. Nu ska jag gosa ner mig i soffan, glo på Grey's Anatomy, äta lite godis och njuta av de få resterande timmarna av min lediga dag. Från och med imorgon väntar mer work, work, work!

Kommentarer
Postat av: Åsa Gåsa

nagellacket ser ju bra ut. :D + att rougen är väldigt fin på dig. wiii. kram

2011-06-05 @ 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0