99




Bilder från i fredags! Då var jag som sagt på Munken och senare på Hugo med min vän Adam och en som heter Fredrik. Det skulle egentligen bli en relativt lugn kväll, men icke... Jag skyller på Adams fickplunta med tequila, och för hög aktivitet på mitt bankkonto.










Och så bilder från lördagen då. Som också var tänkt att bli en lugn kväll. Det blev det definitivt inte! Hängde först med Jannika på hennes balkong, sedan en sväng förbi Munken och så slutligen hamnade vi på Hugo, där några från jobbet var mitt uppe i en svensexa. Galet. Såg som synes också Filip och var ju absolut tvungen att be om bildbevis, till Jannikas förtvivlan(?). ;) Efter någon timmes sömn var det dags att bege sig till jobbet sen igen på söndagen, med en extrem bakfylla som sällskap.

Ännu en helg med fest fest jobb jobb och lite sömn. Sova får man göra när man dör. ;D

Det här blir en vecka fullspäckad med planer. Kul!


Kommentarer
Postat av: Becca

Snyggingar där, o coolt att träffa Filip! Vad görs typ tors-fre? sola, chilla, steka lite? Snart dags för en fest tycker jag. eller en cider på en uteservering.. eller 2.. kanske 3. PÖSS

2011-05-24 @ 09:25:58
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0