223

London var AWESOME! Bilder från resan kommer, nu tänkte jag visa er allt jag köpt, shoppingen var som ni förstår en av höjdpunkterna...


Skor från Forever 21.


Ansiktsprimer och nagellacksset från Urban Decay.


Rouge från MAC.


Gel eyeliner från Bobbi Brown (återkommer om denna, så får ni se hur den ser ut på).


Blottingpaper och palett med bronzer, highlighter och lowlighter från Scarlett & Crimson (återkommer om paletten).


Ögonskuggspaletten "Acid" från Sleek Makeup.


Ögonskuggspaletten "Sunset" från Sleek Makeup.


Concealerborste, Lipbrush och Eyelinerbrush från No7.


Favvoläppbalsamet från Carmex (med körsbärssmak) och nagellack från GOSH.

Lite mer kosing i shoppingkassan hade inte skadat, men jag ska absolut inte klaga. Fick med mig mer än nog hem, massa spännande märken, speciellt geleyelinern, nagellacken och skorna är jag helnöjd med (+ rouget och paletterna och borstarna... ja i princip allt)!!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Fi fan vad fina grejer! Kanske inviga skorna på lördag? ;)

2011-10-05 @ 22:31:03
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0