238

Flera veckors tystnad och så ett deppinlägg. Japp så är det.

Kommer inte skriva så mycket mer detaljerat än att det är mycket nu. Många tankar som hemsöker mig, mycket som jag behöver komma underfund med. Och så den ständiga jakten på bekräftelse... Som aldrig leder till the real thing. Jag är ändå alltför rädd för att involvera mig i något sådant, för det har jag lärt mig, ger jag hela mitt hjärta till en kille, älskar jag honom villkorslöst... Får jag inte lika mycket tillbaka. Varför ens försöka?

Så jag kastar bort chanser. Sitter i slutändan ensam hemma och undrar vad fan som hände. Med min jävla sminkblogg, min jävla dubstep, mina jävla tv-serier... Tills det blir helg, då startar hela karusellen om.

Nu drar jag mig undan. Nu tar jag det lugnt och iakttar. Fokuserar på allt det andra fina här i livet. I'm done with this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0