322

Hittills en supertrevlig dag. Var och gymmade med Nicko, efter blev det sallad på Paus och massa tjejsnack. Sedan köpte jag hörlurar till telefonen, så prisvärt! Från 499:- på Kjell & Company till 399:- på etiketten på Clas Ohlsson till 299:- när jag väl betalade i kassan. Unnade mig därför ett sportarmband, så nu finns det inte längre några ursäkter till att inte ge mig ut och springa??!!




Sååå bra ljud i hörlurarna. Sitter och spinner som en katt nu. Jag och Nicko ska förresten säga upp medlemskapet på Fitness24Seven... Dags att variera träningen mer för att inte tappa suget sen vartefter, och i och med att de inte har gruppträning där får det bli någon annanstans. Det står väl mellan Sats och Worldclass för Friskis & Svettis hade så sopiga öppettider. Så det ska bli jävligt kul!! :)

Får se vad resten av dagen har att erbjuda. Om den har något att erbjuda dvs. Skitväder...

Kommentarer
Postat av: Jannika

Mhmm. I like much indeed!! Vill ha såna lurar. Guld värt alltså.

2012-06-01 @ 17:54:05
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0