330

Näpp, mådde inte så bra som jag först trodde. Noll matlust och illamående idag. Träning och fotbollsmys byts ut mot packning och vila inför morgondagen. Suck! Mina ögon fick dessutom nått jävla ryck förut och började tokrinna och svida, tvättade i panik bort sminket. Så eh, jag vet inte?

Kommer för övrigt se ut som ett skrämt rådjur på passet i ytterligare tio år... Efter tredje försöket gav jag upp. Tror förresten att det var nått fel med deras kamera, den la på minst fem kilo i ansiktet!

..mm.

Bokade in mig på Bodybalance nästa måndag och Bodypump nästa tisdag på Sats, jag blev erbjuden några provträningar så det tackar man ju inte nej till. Min stora skräck, att gå på gruppträning ensam. Gruppträning öht. Det kommer gå bra (får jag intala mig själv). Ska hur som helst bli kul!

Alltid lika mysigt att prata med Kim i telefon.



Vad ovant det var att se sig själv som mörkhårig. Fast det var ju bara 3,5 månad sen jag blev blond igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0