332

Godkväll kära vänner. Nu är jag tillbaka en liten stund. Sitter med en skön känsla i kroppen efter en timmes gymmande och två timmars tennis. Upp tidigt imorgon och tvätta, så jag ska alldeles strax sova.

Nu har en del planer gjorts inför min semester. Nästa vecka ska jag till Hälsingland över midsommar, v 26 verkar det bli Tylösand, v 27 kommer Kim hit, v 30 Mallorca och festival i England, v 32 sol & bad med tjejerna i ännu okänt land och v 33 är det Fasanolympiaden med tema "djur"! Jag ska vara enhörning. :)

Förra sommaren tillbringades på Hugo här i Norrköping, det verkar inte bli så iår.

Kommentarer
Postat av: Becca

verkar ha bra planer:D Synd med Mallis bara, kunde ju åkt samma vecka som mig;) PUSS

2012-06-18 @ 07:42:18
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0