333

Ikväll är det dags, BodyBalance på Sats! Fullbokat är det också, folk som står på reserv till och med. Taggad!

Det är så kul att jag de senaste månaderna helt ändrat inställning till det här med träning. Innan har jag sett det som sååå jobbigt, bara fokuserat på mål som har varit utom räckhåll, bara tänkt resultat. Därför har jag gång på gång tröttnat och låtit det rinna ut i sanden. Blivit en slö jävel. :)

Nu ser jag på det på ett helt annat sätt. Insett hur bra man mår under tiden man tränar, vad det gör för självkänslan och självförtroendet. Känner mig redan starkare och snyggare. Nu är träningen en av mina främsta källor till att må bra.

Jag har sakta men säkert börjat se resultat, men framförallt är det fortfarande känslan som jag hänger fast vid. Jag orkar så mycket mer, både när det gäller på löpbandet och antalet vikter när jag kör styrka. Känner mig fastare i kroppen. Har på en månad gått ner 1,8 kg (efter att ha gått upp lite i början) så nu ligger jag på 61,7 kg. Mitt långsiktiga mål är 59 kg, får se om jag kommer klara det... :)

Det första jag ska göra när jag börjar på Sats eller Worldclass är att boka in mig en timme med PT.

Kommentarer
Postat av: Becca

Träning ger endorfiner som ger god hälsa både psykiskt och fysiskt;)! Så glad att du ser positivt på träningen, jag tänker som du och det får mig att må så bra. Man ska träna, även inte bara för att gå ner i vikt utan även som du säger, för känslans skull! Keep up the good work bejb! Vi sticker till mallis fredagen den 17/8 V 34.. Så lite senare än dig.. :( Pusssss

2012-06-19 @ 09:05:08
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0