276

Trött tjej på jobbet häromdagen. Sedan blev man sjuker och har varit hemma i två dagar. Fortfarande hängig och lite huvudvärk men förkylningen är typ borta. Hurra!

Imorgon (senare idag) blir det Sthlm för hela slanten. Wallmans salonger och grejer, med fina arbetskamrater.

Fick MVG på de två redovisningsuppgifterna jag lämnat in. Superglad för detta. Hoppas det fortsätter så... Måste göra en muntlig redovisning nästa vecka, över telefon. Telefonskräcken gör sig påmind...

På måndag ska jag fixa boende och tågbiljetter. Makeuputbildningen närmar sig med stormsteg. Mindre än åtta veckor kvar!

Annars händer det väl inte så mycket mer just nu. Trivs i nya hårfärgen även fast jag ser fram emot då jag kan bleka det ännu mer. Nu är det torrt och slitet. Och jag saknar Kim men accepterar att det är som det är. Saknar kärleken i sig...

Samtidigt går mina tankar till min stackars mamma som har brutit nyckelbenet och nu går runt halvt handikappad. Att allt skit ska hända henne...


Kommentarer
Postat av: Jannika

Stockholm kommer bli kalas, saknar dig pillan!

Tycker du passar i lite rågblont ;D ses om några timmar!

2012-03-03 @ 08:25:48
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0