279

Ikväll har jag fått reda på att:

1) Jag ska på Heineken Jammin' Festival i Italien! Närmare bestämt 5-7 juli.
2) I november ska jag till London och se finalen i ATP World Tour (tennis med andra ord). Plus några extra dagar att turista på.

Och känslan av att det här kommer att bli ett bra år infinner sig. En charter på det så är jag helnöjd (fast om ännu fler resmöjligheter dyker upp är inte jag den som tackar nej heller, så länge tid och pengar finns)... :)

Nu är förresten tågbiljetter och vandrarhem bokat, tolv tågresor och tolv nätter blir det totalt. Nu börjar jag bli nervös och se fram emot det som fan om vartannat. 48 dagar kvar tills det bär av upp till Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Fan vad nice då! Låter som ett helsuvuränt år! :D resor är alltid trevliga, skönt att ladda upp batterierna på :)

2012-03-09 @ 06:26:24
URL: http://yanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0