282

Jag har alltför höga krav på mig själv... Alltför lite tro på mig själv. Hur som helst; jag gör bra ifrån mig på spanskan. Fyra skriftliga och en muntlig, MVG på samtliga. Yay for me :) Nu hoppas jag för guds skull att det fortsätter så...

Mitt papercut på tummen gör så förbaskat ont... Att ha nagellacksremover och råka måla nagellack på såret igår var nog inte det smartaste. Det är lite svullet. Suck.

Eh ja och, vad mer. Ledig i helgen, utan att åka iväg varken till Oslo eller Stockholm. Bara en gammal hederlig utgång på lördag, det blir Hugo för hela slanten! Får se om det är nått skojigt folk ute då också. :)

Om några dagar är det exakt ett år sedan det tog slut mellan mig och Kim. Jag visste redan då att det skulle bli svårt att komma över honom, men hade inte kunnat föreställa mig att jag ett år senare skulle ha kommit så kort bit på vägen. Fortfarande singel, fortfarande inte hittat någon annan som får mitt hjärta att banka extra hårt, någon som känner likadant för mig. Det närmaste jag kommit är det jag hade med Martin, men i slutändan var det ju inte rätt...

Tiden är och kommer alltid vara min fiende.

Kommentarer
Postat av: Becca

Know the feeling med höga krav.. tur att vi bara kan få G eller U, det underlättar lite. Men du är ju toppenbra vännen! MVG i spanska är ju helt jävla fucking toppenbra! Plugga snart? Jag har lite lediga två veckor nu framöver så nåt kanske vi kan tajma? PUSSS, love

2012-03-16 @ 09:16:09
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0