291

Nu har jag tagit beslutet att inte längre läsa spanska, och inte heller litterär gestaltning när det väl är dags. Det är med blandade känslor, men mest känns det bra... Det blev för mycket helt enkelt. Nu kan jag fokusera på jobbet, på mitt sociala liv och på den stundande makeuputbildningen. Att ge upp är aldrig kul men det kommer fler chanser.

Idag blev det sallad på Paus och en liten tur på stan med Nicko. Mycket trevligt. Vi ska båda skriva in oss på Fitness24Seven den här veckan och det känns fantastiskt. Vi snackade också om en charter i sommar, får se hur det blir med det. Vore awesome!

Nu är det bestämt att Kim kommer hit om strax över två veckor. Det ser jag fram emot jättemycket, det ska bli hur mysigt som helst. :) Tågbiljetter ska köpas imorgon, det är bara upp till mig att undersöka exakt vilka dagar det blir.

Nu väntar tre dagars arbete och sedan ledig helg. På återseende kära vänner. Puss!




Blixten gör att man får crazy eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0