294

Och nu har jag börjat mitt nya nyttiga liv! Redan i måndags började jag lägga om kosten, mindre portioner, tänka lite mer på vad jag stoppar i mig och inga sötsaker bortsett från en energidryck imorse. Jag kommer ha 1-2 dagar i veckan som jag kan unna mig något mer.

Idag var jag på gymmet för första gången på över två och ett halvt år. Senast var i Oslo dårå. Var där en timme i alla fall, varav 35 minuter kondition... Så atte. Det blir nog bra det här. Varva det med tennis och promenader. Imorgon är det på't igen, denna gång i sällskap med Nicko och nån/några mer? Och en timme laserdome senare på kvällen.

Imorgon ska jag väga mig och se vad startvikten blir. Mitt mål är att bli fastare, starkare och piggare. Jag vill även komma under 60 kilosstrecket, så uppskattningsvis 3-4 kilo ska bort.

Kommentarer
Postat av: Becca

Duktiga du! Men bli inte chockad om du går upp lite i början, man brukar göra det innan de vänder. Själv kämpar jag för att gå upp lite med bra kost och träning men jag står stadigt på mina kilon. Men ska väl inte klaga, mår ju bra:). Får ta en lång, rask promenad nån dag snart!! PUSSSSSSSSSSS

2012-04-01 @ 15:20:15
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0