295

Startvikten hamnade på 62,4 kg, vilket överraskade mig positivt för i början av veckan låg jag på 64,5... Bra början, något rätt gör jag ju! Tänk att jag både vägt 10,5 kg mer än det här, men också 5,5 kg mindre. Jag pendlade ganska mycket i vikt förut...

Nu har jag precis ätit frukost, ett kokt ägg, en knäckemacka med rökt kalkon och tomat och keso med skivad banan. Ordentligt utvilad är jag också. Lyssnar på den här låten och har det bra (bortsett från att mina högtalare verkar ha gått sönder efter att jag hade ner den ena i golvet för några dagar sen);



Ser fram emot att gymma nu. Jag kommer träna både på måndag och tisdag också, och på onsdag blir det två timmars tennisdubbel. Sedan på torsdagen blir det fest och utgång, och på fredagen ska jag vila. Så får vi se vad helgen bjuder på för möjligheter till träning. :)

Igår lade jag förresten märke till, när jag kollade på lite gamla bilder, att mina ögonbryn (som jag haft en del komplex över då jag överplockade dem när jag var yngre) har växt till sig de senaste åren. Förändringar som man inte gärna lägger så mycket märke till då de sker över en längre tid. Jag gillart :)





Kommentarer
Postat av: Kim

Härligt tjejen! Vart tränar du? Samma som Jannika?

2012-03-31 @ 15:52:26
URL: http://sayoftoday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0