318

Dåsig fredagskväll efter att ha jobbat och sedan tränat. Det var så underbart folktomt på gymmet! Det kanske var aktuellt med en öl men det verkar inte bli något, så det blir nog sängläge snart för fröken Anna. Ladda för morgondagens reggaekonsert istället. Hoppas vädret är på våran sida bara...

Gud vad sugen jag är på att ge mig ut och springa snart. Jag kan inte minnas när jag gjorde det sist, men det är i alla fall sjuuukt många år sedan. Självförtroendet är därför inte på topp.

Skulle ge så mycket för att älska och bli älskad just nu. Att vara kär. Känns inte som att det kommer hända på ett bra tag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite dåligt med uppdatering på bloggen hörrö!! Vi vill ha MERA! ^^

2012-05-23 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0